فائزون|شهید علی اصغر بربری

شهید علی اصغر بربری

فائزون شهید علی اصغر بربری رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است،ملت عزیز بر اسلام خدمتگزار باشید و درخت بزرگ اسلام را آبیاری کنید.

نام:علی اصغر

نام خانوادگی:بربری

نام پدر:یعقوب علی

محل تولد:زابل

تاریخ تولد:۱۳۴۵/۶/۴

تاریخ شهادت:۱۳۶۳/۱/۲۸

محل شهادت:جزیره مجنون

تحصیلات:سوم متوسطه

کدخبر : 3035 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۴|۲۰:۳۳

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید علی اصغر بربری عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است
 شهدا خون دادند و با خون خود درخت بزرگ اسلام را آبیاری کردند.
 ملت عزیز بر اسلام خدمتگزار باشید و درخت بزرگ اسلام را آبیاری کنید.
 اگر روحانیت را ترک کنید اسلام به خطر می افتد.
 ای ملت عزیز و ای خواهران و برادران به امام عزیز، به این نایب امام زمان( عج) احترام گذارید.
 به فرمایشات و دستورات این نایب برحق امام زمان( عج) گوش فرا داده و جامۀ عمل بپوشید.
 ای خواهر سیاهی چادر شما کوبنده تر از سرخی خون من و دیگر شهدا است.
 برای خدا صبر کنید چون خدا یار صابران است.
 تو مادر، در نزد زهر ا(س) تو پدر گرامی در نزد رسول خد ا (ص) روسفیدید چون فرزندتان را به یاری فرزندشان امام خمینی عزیز فرستادید.
خواهرانم شما، چون زینب( س)پشتیبان شهدا باشید. 
 دشمن از صف های فشرده نماز وحشت دارد.

 

آنان که ایمان آوردند و از وطن خود هجرت گزیدند و در راه خدا با مال و جان شان جهاد »کردند آنها [ را]در نزد خدا مقام بلندی است و آنان رستگاران و سعادتمندان عالمند با سلام و درود به مهدی موعود ( عج) و با سلام بر نایب برحقش رهبر عزیز و محبوب جهان اسلام امام خمینی ( مدظله العالی ). اینجانب وصیت می کنم که ای ملت عزیز و ای یاران حسین(ع)شهدا خون دادند و با خون خود درخت بزرگ اسلام را آبیاری کردند  همان طور که حسین(ع) خون داد که اسلام بماند ماند و خون دادند که روحانیت باشد . پس شما ای ملت عزیز نیز بر اسلام خدمتگزار باشید و درخت بزرگ اسلام را آبیاری کنید و پشتیبان روحانیت باشید، چون اگر روحانیت را ترک کنید ، آیا می دانید چه می شود؟ و چه اتفاق هایی که نمی دانید می افتد. بله اگر روحانیت را ترک کنید اسلام به خطر می افتد. ای ملت عزیز و ای خواهران و برادران به امام عزیز به این نایب امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) احترام گذارید و به فرمایشات و دستورات این نایب برحق امام زمان ( عج) گوش فرا داده و جامۀ عمل پوشید . با عمل می توان اسلام [ را]  زنده نگه داشت و به دیگر کشورهای جهان گسترش داد. ای خواهر ایرانی و دیگر کشورهای جهان از لبنان گرفته تا فلسطین اشغالی تقاضا دارم ای خواهر و ای زن به تو خطاب که حجاب خود را حفظ کنید و از فاطمۀ زهر ا(س) شده است: ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.آری ای خواهر حجاب شما و سیاهی چادر شما و تقوی و ایمان شما کوبنده ترین مشتی است که به دهان جهان خواران و استعمارگران می زنید. سیاهی چادر شما کوبنده تر از سرخی خون من و دیگر شهدا است . ای خواهران و برادران به نماز جمعه و نمازهای جماعات اهمیت فراوان قائل شوید و صف هایش را فشرده تر و با اتحاد و وحدت بیشتر برپا کنید که دشمن از صف های فشردة نماز وحشت دارد. خانوادة عزیز، پدر ومادر گرامی ضمن عرض سلام به شما پدر و مادر گرامی، شما برایم زحمات فراوانی کشیده و تحمل کرده اید تا مرا بزرگ کردید . خداوند اجرتان دهد . برای خدا صبر کنید چون خدا یار صابران است و شما در روز محشر در نزد حسین(ع) و تو پدر گرامی در نزد رسول خد ا وسفید هستید و تو مادر، در نزد زهر ا(س) چون فرزندتان را به یاری فرزندشان امام خمینی عزیز فرستادید . خواهرانم شما، پشتیبان شهدا باشید . پدر و مادر اگر من به شهادت رسیدم من را حلال کنید .  ای مادر و خواهرانم برای [ برای]  شهادتم گریه نکنید، چون دشمنان اسلام شادم یشوند و برای شهادتم لباس سیاه  نپوشید. من این را به شما وصیت می کنم و در مجلس عز ا  و سوگواری من بگویید : این جوانان امانت هایی هستند که خدا به ما داده ، ما هم باید این امانت را یک زمانی تحویل می دادیم، چه بهتر که در راه اسلا م داده شوند و به شهادت برسند.  خدمت دوستان مدرسه ای: ای دوستان مدرسه ای: این سنگر بزرگ را حفظ کنید و هیچ وقت سستی در مدرسه رفتن نکنید، هر چه می توانید با شکوه تمام بروید به مدرسه و این سنگر بزرگ را برپا کنید . آشنایان و دوستان حلالم کنید.« والسلام »دوستان امام و رزمندگان را دعا کنید . برای شهدا فاتحه بخوانید . مرگ بر آمریکا  را فراموش نکنید . این شعار همیشگی را فراموش نکنید . خدایا خدایا، تو را به جان مهدی، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگه دار، رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما، اسیر ان  جنگی را آزادشان بگردان. خداحافظ وصیت نامۀ اینجانب علی اصغر بربری. من را در بهشت موعود در گلستان شهدا دفن کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال