فائزون| شهادت حیات برتر است/خدایا شهادتم را در راه اسلام و قرآن بپذیر

وصیت نامه شهید حبیب الله حسن زهی؛

شهادت حیات برتر است/خدایا شهادتم را در راه اسلام و قرآن بپذیر

متن کامل وصیت نامه شهید حبیب الله حسن زهی همزمان با هفته دفا ع مقدس بر روی این سایت خبری قرار گرفت.

کدخبر : 28298 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲|۱۱:۱۱

به گزارش  فائزون، شهید حبیب الله حسن زهی متولد ششم شهریور سال 1335 در شهرستان زاهدان بود که پس از آغاز جنگ تحمیلی، تجاوز دشمنان را به خاک کشور تحمل نکرد و راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.
شهید حسن زهی  در 21 اردیبهشت سال 62 در دزفول در نبرد با دشمن بعثی به درجه شهادت نائل شد و پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زاهدان آرمیده است.
بخشی از وصیت نامه این شهید بزرگوار در این مطلب منتشر شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لکن لاتشعرون»
شهادت: حیات برتر

کجایند اندیشمندان قلم انداز جهان ؟ کجایند همه جامعه شناسان  و انسان شناسان ، تا بپرسیم با کدامین مقیاس و میزان می توانند این تحمل رسالت انسانی خداباوران را درجبهه های حق حریم اسلامی را قیاس بگیرند ؟
خدایا شهادتم را در راه اسلام و قرآن  که خاری در چشم دشمنان است ، بپذیر و خدایا تو این جهان و هستی وجودم را به من امانت دادی و من نیز در این امانت چه خیانت ها کردم ، تنها امیدم به رحمت و کرامت توست ، من تنها رجاء به تو دارم و تنها خوف از غضب تو [ دارم.] امروز امانت ترا پس می دهم و به سوی تو می شتابم که مرا لباس عافیت بپوشانی و مرا عفو نمایی .

خدایا مالی ندارم که در راهت صرف نمایم ، لیکن جانی حقیر بر کف دارم و آن را نیز در راه تو و برای تو و برای حفظ امنیت اسلام و کشور اسلامی ام بر کف نهاده و به میدان جهاد و کارزار آمده ام.

پدر و مادر خوب و عزیزم ضمن حلالیت خواستن از شما و برادران عزیزم و خواهران مهربان، استدعا دارم که همیشه نمازهای پنج گانه تان را اول وقت بخوانید و به مسجدها و حوزه های علمیه کمک کنید که سنگر اسلام و انقلاب هستند، و پس از شهادتم برایم گریه و زاری نکنید و سیاه نپوشید  و به خانواده عزیزم وصیت می کنم که از اموال شخصی ام هزینه مسافرت پدر و مادر خوب و عزیزم را به زیارت حج بیت الله الحرام فراهم سازند ،همانطوری که من با شهادتم و ریختن خونم مشمول رحمت حق سبحانه قرار می گیرم، آنها
نیز با احیاء سنت ابراهیمی، مشمول رحمت حق سبحانه قرار گیرند.

پدر و مادر مهربان و برادران و خواهران عزیزم چنانچه چیزی یا مسئله ای از قلم افتاده یا در این لحظه به فکرم نرسیده، می توانید طبق شریعت  اسلام عمل نمایید، در پایان سعادت دنیا و آخرتتان را از خداوند عزوجل خواستارم و شما را به خدای بزرگ می سپارم.

فرزندتان حبیب الله حسن زهی

ارسال نظر






captcha
ارسال