فائزون| شهادت شهید جاسم بامری نشان از سربلندی و حقیقت جویی مجاهدان راه انقلاب است

امام جمعه سراوان:

شهادت شهید جاسم بامری نشان از سربلندی و حقیقت جویی مجاهدان راه انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: شهید جاسم بامری که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد نشان از سربلندی، مردانگی و حقیقت جویی مجاهدان راه انقلاب دارد.

کدخبر : 25250 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۲|۱۲:۱۱

به گزارش فائزون، تشییع پیکر شهید جاسم بامری شهید مدافع امنیت با حضور سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان سراوان برگزار شد.

 


حجت الاسلام و المسلیمن مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در حاشیه این مراسم گفت: بسیاری از افراد و مجاهدین  برای احیای حقیقت مقابل استکبار، ظلم و جنایت ایستادگی می کنند و در این راه به شهادت می رسند.

وی افزود: شهید جاسم بامری که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد نشان از سربلندی، مردانگی و حقیقت جویی مجاهدان راه انقلاب دارد.

 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی مانند آمریکا، اسرائیل غاصب و کشورهای متحجر منحوس حاشیه خلیج فارس، امروز بیشتر از روزهای گذشته برای انقلاب دندان تیز کرده اند، اما حرکت انقلاب اسلامی ایران به گونه پر شتاب است که عطر آن در سراسر عالم به مشام همه رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: اگر چه شهادت سردار سلیمانی غم بزرگی بود، اما شهادت ایشان یک جوانه و رویش و وحدت میان آزادی خواهان عالم به وجود آورد که منجر به مستحکم تر شده و همدلی بیشتر میان گروه های مقاومت شد.

لازم به ذکر است پیکر پاک شهید جاسم بامری روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد در زادگاهش در دلگان به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال