فائزون|ملت ایران با هرگونه جنگ و تجاوز مخالفند

رزمنده سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس:

ملت ایران با هرگونه جنگ و تجاوز مخالفند

سردار غلامرضا باغبانی گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی با هرگونه ظلم، جنگ، تجاوز، خشونت و ضایع کردن حقوق انسانها مخالف هستند و در شرایط دشوار دوران دفاع مقدس درصدد صیانت از ارزشها و پاسداری از مرزها برآمدند.

کدخبر : 21251 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۸|۱۲:۵۸

به گزارش فائزون، سردار «غلامرضا باغبانی» رزمنده سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس امشب در برنامه تلویزیونی زنده «دفاع ادامه دارد» اظهار داشت: ملت سرافراز ایران اسلامی با هرگونه ظلم، جنگ، تجاوز، خشونت و ضایع کردن حقوق انسانها بیگانه و مخالف بوده و در شرایط دشوار دوران دفاع مقدس در صدد صیانت از ارزشها و پاسداری از مرزها برآمدند.

سردار باغبانی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با ویژگی اشداء و علی الکفار و رحماء البینهم در صحنه آمدند و جانانه با دشمنان شرقی و غربی مقابله کردند.

وی اظهار داشت: ملت ایران و شهروندان سیستان و بلوچستان به فرمان امام راحل لبیک گفتند و با مقاومت و ایستادگی و دفاع جانانه برای کشور عزت و افتخار آفریدند.

سردار باغبانی ادامه داد: دفاع مقدس همچنان تداوم دارد و در شرایط حاضر نیز مردم ایران به انجام وظیفه و تکلیف خود عمل می‌کنند و با روحیه ایستادگی و مقاومت خود تحریم ها و فشارهای دشمنان را بی اثر می‌نمایند.

وی تصریح نمود: دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ بوده که در سرتاسر دنیا شاهد انتشار ریشه های انقلاب هستیم زیرا این تفکر وجود دارد که دفاع مقدس گنجینه و سرمایه ای تمام ناشدنی است و هر روز جنگ در آن دوران تاریخی پر افتخار است.

سردار باغبانی ادامه داد: عظمت دوران دفاع مقدس سبب ترویج فرهنگ، جهاد، ایثار و شهادت شده و با زیبایی تمام شاهد ابهت و اقتدار این نظام اسلامی در سراسر دنیا هستیم.

رزمنده دفاع مقدس گفت: مردم ولائی و مومن و شجاع و انقلابی ایران با درک شرایط و شناخت از تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی در صحنه حاضر بوده و همچنان بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب به عزت و اقتدار ملی شان می اندیشند و به تفکر و فرهنگ دفاع مقدس نیز افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال