فائزون|مسئولان شهرستان زابل با خانواده شهدا دیدار کردند

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

مسئولان شهرستان زابل با خانواده شهدا دیدار کردند

جمعی از مسئولان به همراه فرماندار شهرستان زابل با تعدادی از خانواده های شهدا دیدار کردند.

کدخبر : 15736 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۶|۰۹:۱۱

به گزارش فائزون؛ فرماندارویژه زابل در دیدار با خانواده های شهیدان امیر سرلشکر حیدر شهرکی، غلامرضا سرگزی و صفر سارانی عنوان کرد: امروز خانواده معظم شهدا با دل هايي سرشار از ايمان و خشنودي از شهادت فرزندان خود ثابت كرده اند كه در راه ارزش هاي اسلامي مي بايست دين خود را ادا کرد.


هوشنگ ناظری افزود: خانواده شهدا افتخار ملت هستند و شهيد جاودانه ترين و مقدس ترين واژه انقلاب است و مسئولان نيز بايد در اين مسير، شأن خانواده هاي معظم شهدا را حفظ کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه زابل بیان کرد: رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی، آرامش کنونی جامعه را مرهون دلاوریها و از خودگذشتگی شهدا عنوان کرد و زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدای معظم را مورد تأکید قرار داد.

وی تصریح کرد: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.



ناظری ابراز کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهداست که برای قدردانی از آن باید تلاش های بیشتری کرد بنابراین تمامی آحاد جامعه به ویژه مسئولان وظیفه خود را باید ادا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال