فائزون|۲۵ مرداد ۱۳۶۴

کدخبر : 10451 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۲۱|۰۸:۵۹

تاریخ شمسی

25 مرداد 1364

تاریخ قمری

28 ذی‌القعده 1405

تاریخ میلادی

16 اوت 1985
 
خلاصه روز: 

- تجاوز هوایی مجدد و ناموفق عراق به آسمان خارک؛ گزارش دفتر وزیر نفت و خبرگزاری جمهوری‌اسلامی، از وضعیت اسکله‌های H و T از نظر امکان صدور نفت و مشکلات بازسازی قسمت‌های آسیب‏ دیده‌ی آن‏ها و چشم‏ انداز موفقیت یا عدم موفقیت در بازسازی.

- خبرگزاری دولتی عراق با اعلام شماره‌ی تلفن، از خبرگزاری‏‌های جهان دعوت کرد که برای دریافت یک عکس از انهدام جزیره‌ی خارک، با آن شماره تماس بگیرند.

- بازتاب خارجی حمله‌ی عراق به جزیره‌ی خارک و حساسیت مفسران در خصوص احتمال عملیات تلافی‌جویانه‌ی ایران و در خطر بودن صدور نفت حامیان مالی عراق در خلیج‌فارس.

- گزارش مفصل یک نشریه‌ی داخلی سپاه از تحرکات دیپلماتیک اخیر ایران با عنوان "طرح‌های صلح شورای همکاری خلیج‌فارس و مقدمه‌ای بر آن".

- برگزاری انتخابات چهارده ساعته‌ی چهارمین دوره‌ی ریاست جمهوری‌اسلامی ایران در محیطی آرام به‌رغم تهدیدهای عراق مبنی‌بر حمله به محل‌های تجمع مردم و با وجود اقدامات ایذایی ضدانقلابیون و حملات تبلیغاتی رسانه‌های خارجی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- امتناع آیات عظام "مرعشی نجفی"، "شریعتمداری" و "روحانی" از شرکت در انتخابات.

- اقدامات ایذایی پراکنده‌ی ضدانقلاب در داخل و خارج از کشور هنگام انتخابات و دست‏گیری چندتن از آنان که برای انجام دادن ترور و تخریب به تهران اعزام شده‏ بودند.

- پیام مفصل امام به حجاج بیت‌الله‌الحرام درباره‌ی اوضاع کنونی جهان اسلام.

ارسال نظر






captcha
ارسال