فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:سخنرانی
مستضعفین

تدوین سند راهبردی برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج/ «جهاد تبیین» وظیفه اصلی بسیج اساتید است

سردار «قریشی» گفت: بسیج برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با کمک سایر فرامین، یک سند راهبردی را تدوین و بر اساس آن یک نسخه اجرایی را تهیه کرده که با توجه به اینکه هدف نهایی آن تمدن نوین اسلامی است، بسیج اساتید به‌عنوان امیر و فرمانده این جبهه قرار دارد.

رهبری

اساتید بسیجی در همه زمینه‌ها پیشران باشند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه‌ها فرمودند: فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست، شما می‌توانید در همه زمینه‌ها پیشران باشید.

شهدای عشایری

برنامه دشمن تضعیف امید و القاء کارنابلدی مسئولان است/ امید درس مهم شهیدان

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، به سود دشمن کار می‌کند.

رهبذی

جهاد کارآفرینان وکارگران در سنگر تولید موجب اعتراف آمریکا به شکست جنگ اقتصادی شد/ نقشه راهبردی صنعت تهیه شود

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه طراحی‌های دشمن برای فتح سنگر تولید با شکست مواجه شد، خاطرنشان کردند: در این تهاجم به اقتصاد کشور، در معیشت مردم مشکلاتی به‌ وجود آمد اما تولید به زانو درنیامد و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا چند روز پیش صراحتاً اعلام کرد که سیاست فشار حداکثری به شکست خفّت‌بار آمریکا منجر شد.

رهبری

شهید سلیمانی هم شجاع و هم با تدبیر بود/ انقلاب و انقلابی گری خط قرمز او بود

رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: شهید سلیمانی هم شجاع و هم با تدبیر بود. فکر و تدبیر می کرد و منطق برای کارهایش داشت. این شجاعت و تدبیر فقط در میدان نظامی هم نبود و در میدان سیاست هم هینطور بود. از همه این موارد بالاتر با اخلاص بود. این ابزار شجاعت و تدبیر را برای خدا خرج می کرد.

1