شهید محمودرضا نیکبخت در وصیتنامه خودنوشت: از امام اطاعت کنید که بر شما اطاعت از امام عزیز واجب است.
شهید احمدرضا نیکبخت در وصیتنامه خودنوشت: برادرانم جبهه را خالی نگذارید.