دیدار با خانواده شهید حادثه مکه در «زاهدان»

کد مطلب: 37330  |  تاريخ: سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱  |  ساعت: ۱۹:۱۰


دیدار با خانواده شهید حادثه مکه در «زاهدان»

به مناسبت گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید حادثه سقوط جرثقیل درمکه مکرمه، مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «محمد هاشم زهی» دیدار کرد.

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید حادثه سقوط جرثقیل درمکه مکرمه مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان با خانواده «شهید هاشم زهی» دیدار کرد.

در این دیدار، «محمد ناظری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید «محمد هاشم زهی» اظهار داشت: این شهید بزرگوار، تنها شهید حادثه مکه مکرمه استان سیستان و بلوچستان است که این دیدار با هدف تکریم از خانواده معظم شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در بین نسل جوان انجام شده است.

وی افزود: این شهید بزرگوار در سال ۱۳۹۴ در حال انجام مناسک حج و طواف خانه خدا بر اثر سقوط جرثقیل دعوت حق را لبیک گفت.

ناظری ادامه داد: به لطف خدا امسال بعد از سه سال وقفه به جهت شیوع ویروس کرونا، مناسک حج انجام و زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی اعزام شدند که یکی از این زائران از سیستان و بلوچستان «کیان هاشم زهی » فرزند شهید محمد هاشمزهی است.

مدیر کل بنیاد شهید استان با اشاره به این که شهدا افراد منتخب و برگزیده الهی هستند، گفت: شهادت در کنار خانه خدا آن هم در مقام ابراهیم مرگی باعزت و شهادتی بالاتر و با افتخار تر از این نیست.

این مسئول ادامه داد: این شهید از پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی در شهرستان خاش بود.

انتهای پیام/



چاپ خبر