​غواصان بن بست شکنان جنگ بودند/ اخلاق و احکام اولویت امروز

کد مطلب: 16145  |  تاريخ: شنبه ۸ دی ۱۳۹۷  |  ساعت: ۰۸:۳۴


فرمانده سپاه سلمان:

​غواصان بن بست شکنان جنگ بودند/ اخلاق و احکام اولویت امروز

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: غواصان در دوران جنگ تحمیلی بن بست شکن های عرصه جنگ بودند.

به گزارش فائزون؛  سردار امان ا... گشتاسبی در اولین یادواره شهدای غواص که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد اظهار کرد: غواص ها در دوران جنگ تحمیلی همواره میدان دار جنگ و خط شکنان جبهه بودند.

وی افزود: شهدا مایه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و باید یاد و خاطره آنها را زنده نگهداریم و نگذاریم خانواده های آنها نیز در غزلت بمانند که تقدیر از سالها مجاهدت خانواده های شهدا و رزمندگان جزو وظایف همگانی است.
به گفته گشتاسبی؛ برگزاری این قبیل یادواره ها بسیار مفید و موثر است که باید روز به روز افزایش پیدا کند و مجریان این برنامه های فرهنگی نیز باید حمایت و تجلیل شوند.
فرمانده سپاه سلمان؛ رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و به خصوص غواصان را مایه عزت و افتخار کشور دانست و ادامه داد: اگر این دلاورمردی ها و ایثار رزمندگان دوران جنگ تحمیلی نبود طبیعتاً ایران اسلامی امروز در این شرایط امن و ایمن قرار نداشت.
اخلاق و احکام اولویت امروز کشور
فرمانده گردان غواصان در دوران دفاع مقدس نیز در این جلسه اظهار کرد: تنها راه حفظ اسلام و شکست آمریکا و هم پیمانانش پیروی از سیره و روش شهدا است که اگر این راه را پیش برویم هرگز با مشکلی مواجه نخواهیم شد.
حمید شفیعی افزود: این کشور هم اکنون در صلح و امنیت اداره می شود و هیچ قدرتی اجازه تعرض به خاک ما را ندارد و می توان گفت امنیت امروز کشور به واسطه خون شهدایی است که از جان گذشتند تا هیچ کس جرات اهانت به مردم ایران را نداشته باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر که صلح پایدار کشور را فراگرفته ما ماموریت داریم تا مکارم اخلاقی را احیا کنیم و در این کارزار جدی وارد شویم و نسل امروز را از خطراتی که دشمن از طریق ماهواره و سایت های مختلف در حال نشرش است آگاه کنیم.
وی خاطر نشان کرد: جوان انقلابی باید همواره شاد و خندان باشد نه اینکه چهره ای اخمو به خود بگیرد و این امر در میان مسئولان کشوری هم باید نهادینه شود و از غرور و تکبر فاصله بگیرند و در برابر مردم نیز بدون تکبر رفتار کنند و خود را بالاتر از دیگران ندانند.
شایان ذکر در پایان این مراسم از خانواده شهدا و رزمندگان گردان غواص لشکر 41ثارالله تجلیل شد.
انتهای پیام/



چاپ خبر