دیدار با خانواده شهدای حادثه کوه سفید در سراوان

کد مطلب: 37946  |  تاريخ: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲  |  ساعت: ۱۱:۲۵


رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان خبرداد:

دیدار با خانواده شهدای حادثه کوه سفید در سراوان

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان گفت: به منظور گرامیداشت سالروز شهدای حادثه کوه سفید سال ۶۰ در سراوان با خانواده معظم شهدا دیدار صورت گرفت.

به گزارش فائزون، غلامعلی اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: به مناسبت سالروز شهادت شهید لال محمد سپاهیان و ۳۲ نفر از نیروهای متعد، ولایی و جان برکف نیروی زمینی در درگیری با گروهک تروریستی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در منطقه کوه سفید برنامه ریزی برای دیدار با خانواده معظم شهدا صورت گرفت.

وی افزود: به پاش قدر دانی از شکیبایی و بردباری خانواده معظم شهدا به همراه معاون سیاسی فرمانداری سراوان و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان در منزل جمعی از شهدا حضور یافتیم.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران سراوان ادامه داد: وظیفه و خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است گرچه نمی‌توانیم گوشه‌ای کوچک از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان را جبران کنیم اما وظیفه خود می‌دانیم که به مشکلات خانواده شهدا رسیدگی کنیم.

اسلامی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای خبر/



چاپ خبر