از ولایت‌فقیه و رهبر کبیر انقلاب اطاعت کنید

کد مطلب: 37812  |  تاريخ: سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲  |  ساعت: ۱۰:۵۹


وصیت‌نامه شهید؛

از ولایت‌فقیه و رهبر کبیر انقلاب اطاعت کنید

شهید درمحمد میرامینی در وصیت‌نامه خودنوشت: از ولایت‌فقیه و رهبر کبیر انقلاب اطاعت کنید.

به گزارش فائزون، شهید درمحمد میرامینی در یکم مردادماه سال 1340 در زابل متولد شد و در تاریخ بیست ویکم 1364 در مجنون به شهادت رسید، پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان.

هر که در این بزم مقرب‌تر است                                      جام بلا بیشترش می‌دهند

با سلام و درود بر سرور آزادگان حسین بن علی (ع) و با سلام بر حسین زمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی امید مستضعفان جهان و رهبری که نور جاویدش در سرزمین مقدس و لاله‌زار ایران درخشیدن گرفته و می‌رود که بر کل جهان پرتو افکند.

 رهبری که غرب و شرق را به لرزه انداخت و ظلم و بی‌عدالتی را ریشه‌کن کرد. ای ملت آگاه و بیدار ایران از امام خمینی پیروی کنید و نگذارید منافقین به اسلام و انقلاب ضربه‌ای بزنند.

 من با آگاهی کامل به جنگ حق علیه باطل آمده‌ام و اگر شهید شدم برای رضای خدا بوده است. برای من هیچ‌گونه نگرانی به دل راه ندهید. چون من در راه اسلام پرپر می‌شوم. اگر هم گریه کردید، برای امام حسین (ع) باشد. پدر، برادر و خواهر گرامی بدانید که اگر برای من گریه کنید منافقین سوءاستفاده می‌کنند.

پس برای من گریه نکرده و خوشحال باشید که در راه اسلام شهیدی داده‌اید. تنها آرزوی من شهادت است و ان‌شاءالله به‌زودی به آرزویم خواهم رسید. امت دلاور و شهیدپرور ایران از شما می‌خواهم که به جبهه‌های جنگ بروید و صدام را نابود سازید و جبهه‌ها را خالی نگذارید و از ولایت‌فقیه و رهبر کبیر انقلاب اطاعت کنید و وحدت خودتان را حفظ کنید.

«به امید پیروزی نهایی حق بر باطل»
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdch-6nzi23nm6d.tft2.html



چاپ خبر