۴۸ گروه جهادی برای خدمت به محرومین به خط شدند/ جهاد امیدآفرینی با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی- حیدریون تولید در سیستان وبلوچستان

کد مطلب: 37605  |  تاريخ: چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱  |  ساعت: ۰۷:۴۳


جان‌فدای کارگران بسیجی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی؛

۴۸ گروه جهادی برای خدمت به محرومین به خط شدند/ جهاد امیدآفرینی با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی- حیدریون تولید در سیستان وبلوچستان

محمد قورزایی، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان از اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون تولید» کارگران و کارخانجات همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها در سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش فائزون؛ محمد قورزایی در گفت وگو با  خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون تولید» به‌همت بسیجیان این قشر طی بازه زمانی ۹ تا ۱۶ دیماه در سیستان وبلوچستان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی، جهاد امیدآفرینی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، آموزش و توانمندسازی تولیدگران، ارتقای فرهنگ کار و تولید، کمک به رفع موانع تولید، کمک به ارتقا و بهره‌‍وری تولید، سازندگی، محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی و پدافندغیر عامل و دفاع سایبری در حوزه کارگران و کارخانجات در حال اجرا است.

وی افزود: در این راستا ۴۸ گروه جهادی شامل ۴۴۵ نفر نیرو در سطح استان اقدام به خدمت رسانی به محرومین در عرصه‌های موردنظر می‌کنند.

مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان ادامه داد: این تعداد گروه جهادی در قالب دو بخش عمومی و تخصصی اقدام به ارائه خدمت می‌کنند که در بخش عمومی بازسازی و بهسازی و تعمیرات لوازم منازل محرومین و در بخش تخصص رفع موانع تولید، تولید یاران، کارآمدان و سفیران تولید در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی؛ برنامه‌هایی نظیر برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانشجویان و دانش آموزان، جلسات صمیمی کارآفرینان با کارگران و غیره در قالب این رزمایش اجرا خواهند شد.

قورزایی گفت: کارگران و تولیدکنندگان با تاسی از سیره و منش سردار سلیمانی امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و قطعاً تلاش مضاعف آنان یکی از کلیدهای اصلی رفع مشکلات اقتصادی به شمار می‌رود.
 

 
انتهای پیام/



چاپ خبر