یکی از راه‌های ادامه دادن راه شهدا، رعایت حجاب است

کد مطلب: 37355  |  تاريخ: شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱  |  ساعت: ۱۱:۵۱


خواهر شهید «‌ارجونی»:

یکی از راه‌های ادامه دادن راه شهدا، رعایت حجاب است

«ارجونی» گفت: یکی از راه‌های ادامه دادن راه شهدا، رعایت حجاب است و در وصیت‌نامه برادرم نیز علاوه بر ادامه دادن راه دین اسلام و شهدا به رعایت حجاب نیز تاکید زیادی شده بود.

به گزارش فائزون؛‌ «معصومه ارجونی» خواهر شهید احمد ارجونی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان در خصوص برادر شهیدش اظهار داشت: برادرم در سال۱۳۶۶ برای بار اول عازم جبهه شد که از ناحیه جناق ترکش خورد و مجروح شد. با وجود اینکه دکتر  به او ۴۰ روز استراحت داده بود ولی برای دفعه دوم نیز به جبهه رفت.

وی افزود: احمد در راه اسلام، ناموس و وطن به جبهه رفت. یکی از راه های حفظ راه شهدا رعایت حجاب است. در وصیت نامه شهید نیز علاوه بر ادامه دادن راه دین اسلام و شهدا به رعایت حجاب نیز تاکید زیادی شده بود.

خواهر شهید عنوان کرد: با وجود اینکه پدرم بیمار و فلج بود، احمد اصرار به رفتن جبهه داشت. پدرم همیشه به او می‌گفت برای رفتن به جبهه باید عقیده ای پاک و صاف داشته باشی.

«غلامحسین مسگر قلعه نو» داماد شهید نیز گفت: شهید با اینکه در خانواده ای کم بضاعت بزرگ شده بود ولی با دیانت بود و به نماز اول وقت خیلی اهمیت می‌داد.

وی افزود: شهید راه و روش مکتب اسلام را دنبال می کرد و به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفت و داوطلبانه به جبهه رفت.

داماد شهید ارجونی در ادامه خاطرنشان کرد: احمد، سنگر ساز بی سنگر بود. با ماشین های جهاد سازندگی کار میکرد و سنگر می ساخت.

مسگر قلعه نو با اشاره به ویژگی های اخلاقی این شهید ادامه داد: آرام، متین و بسیار با ادب و در برخوردش با همسایه ها خیلی خوب بود.

وی در پایان وظیفه مسئولان را در معرفی شهدا از طریق تریبون ها مهم دانست.

«احمد ارجونی» عشق زیادی به امام و انقلاب داشت. احمد مانند عاشقی بود که تاب جدایی از معشوق را نداشت. بیش از یک سال و نیم از طریق جهاد و چندین نوبت هم از طریق بسیج در جبهه های جنگ حضور داشت و سرانجام در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۶ در شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام/



چاپ خبر