علت دشمنی‌ها با ایران اسلامی، تفکر انقلابی و جهادی مردم است

کد مطلب: 37290  |  تاريخ: دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱  |  ساعت: ۰۹:۲۸


جانشین فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان:

علت دشمنی‌ها با ایران اسلامی، تفکر انقلابی و جهادی مردم است

سردار «آبسالان» گفت: علت تحریم‌های ظالمانه و دشمنی‌های متعدد با ایران اسلامی، تفکر انقلابی و جهادی مردم بوده و امروز کشور ما نیازمند این تفکر است.

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «پرویز آبسالان» جانشین فرمانده سپاه «سلمان» استان سیستان و بلوچستان، امروز (شنبه) در مراسم روز قشر بسیج جامعه کشاورزی استان، اظهار داشت: جهاد سازندگی در حوزه‌های مختلف فعالیت و به خوبی عمل کرده است؛ به طوری که عقب‌ماندگی برخی روستا‌ها را در مدت کوتاه برطرف کرده است.

وی افزود: با آغاز جنگ و هجمه دشمنان، نیرو‌های جهاد سازندگی به زیبایی وارد جبهه‌ها شدند و سنگرسازان بی‌سنگر در خط مقدم بودند.

سردار آبسالان عنوان کرد: در سیستان و بلوچستان نیرو‌های جهاد سازندگی با اینکه سلاح و امکاناتی نداشتند، در دورترین نقاط برای خدمت به مردم تلاش می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از تلاش‌های ارزشمند این نیرو‌های جهادگر بوده که ایران اسلامی به ثمر نشسته است و باید با تفکر جهادی به خودکفایی برسد.

وی گفت: علت تحریم‌های ظالمانه و دشمنی‌های متعدد با ایران اسلامی، تفکر انقلابی و جهادی مردم بوده و امروز کشور ما نیازمند این تفکر است.

جانشین فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت بوده که در نزد خداوند ارزشمند و محفوظ است.

انتهای پیام/



چاپ خبر