به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

کد مطلب: 37098  |  تاريخ: دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱  |  ساعت: ۰۷:۵۲


بیانیه مشترک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان؛

به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

من به دانشجویان و طبقه روشنفکران متعهد توصیه می کنم که کتابهای این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه های غیر اسلامی فراموش شود. امام خمینی(رحمه الله علیه)

به گزارش فائزون‌؛ دوازدهم اردیبهشت سالگرد شهادت شهید مطهری(ره) فرصتی است برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت، و به همین جهت این هفته به عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است.

نقش زیربنایی آموزشهای عقیدتی سیاسی در حفظ و استحکام پایه های اعتقادی و بصیرت های سیاسی جامعه اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به منظور ترویج و گسترش فرهنگ شجره طیبه با تربیت نیروی مومن و متعهد به ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) و ایجاد توانایی و انگیزه فکری و معنوی و توسعه دانش و بینش عقیدتی سیاسی در بین کارکنان و بسیجیان و آحاد مردم با سرلوحه قراردادن افکار و اندیشه های شهید مطهری نقش موثری در ایجاد پایه های محکم اعتقادی و سیاسی جامعه در برابر شبهات و توطئه های دشمنان دارد.

بدون شک آثار و بیانات ارزشمند شهید مطهری منحصر به دورانی خاص نبوده و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی آثار قلم و زبان این شهید بزرگوار بدون استثناء آموزنده و روان بخش است.

در شرایطی که هجوم همه جانبه دسیسه ها و شبهات دشمنان به مرزهای فکری و اعتقادی و دینی جمهوری اسلامی ایران بیشتر از قبل و با امکانات و ابزارهای جدید باورهای دینی، ملی و مذهبی ما و خصوصا نسل جوان جامعه را مورد هدف قرار داده اند، ترویج اندیشه ها و تفکرات این شهید بزرگوار نسخه شفا بخش و خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان خواهد بود.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه سلمان، ضمن پاسداشت مقام شامخ شهید مطهری و روز معلم، بر خود لازم می دانیم تا ضمن گسترش و ترویج اندیشه های آن شهید والا مقام با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری با عزمی راسخ همچون گذشته از مرزهای فکری و اعتقادی مان در برابر تهاجم مستهجن فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حراست و حفاظت نماییم.

 

 

انتهای پیام/



چاپ خبر