پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان خاش تجلیل شدند

کد مطلب: 28291  |  تاريخ: سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹  |  ساعت: ۰۹:۴۹


پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان خاش تجلیل شدند

رزمندگان پیشکسوت شهرستان خاش امروز دوشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد این حماسه ملی همزمان با سراسر کشور به صورت ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب تجلیل شدند.

به گزارش  فائزون به نقل ازخبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، رزمندگان پیشکسوت شهرستان خاش امروز دوشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد این حماسه ملی همزمان با سراسر کشور به صورت ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب تجلیل شدند.

سرتیپ دوم «حسین محمد شفیعی» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی خاس اظهار داشت: امروز سالگرد گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس است که بر عکس سنوات گذشته که با رژه ی نیروهای مسلح برگزار می شد امروز آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و با سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب آغاز می شود.

وی گفت: رزمندگان از پا افتادند تا ما بر پای بایستیم، به راستی که صدام بخه خیال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ را آغاز کرد و با درخواست و ادعانماهی واهی خود غافل از آنکه خدا، ملت، رهبری را ندیده بود و بعد مادی را بررسی کرده بود در حالی که بُرد با بعد معنویت است.

سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی افزود: حضور آگاهانه ملت ما در جبهه های دفاع مقدس و رهبری امام خمینی (ره) و وحدت و یکپارچگی جبهه ی اسلامی خیلی سریع آنچه را که صدام در ذهنش پرورانده بود نقش بر آب و تبدیل به سراب کرد.

«صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش با اشاره به اینکه تمام دفاع مقدس عشق و ایمان بوده است، گفت: امیدواریم که خداوند این توان، اعتقاد و باور را به ما بدهد که ادامه دهنده ی راه شهیدان باشیم و بتوانیم به عنوان یک سند افتخار در تمام دوران ها به خود ببالیم.

فرماندار شهرستان خاش در ادامه گفت: بی شک هفته ی دفاع مقدس تابلوی بسیار زیبایی از همه ی خوبیهاست چرا که در زمان جنگ چه رفتارهای زیبا و چه کارهای ارزشمندی صورت گرفت و این تابلو عشق، ایثار و از خودگذشتگی متبلور و جلوه گر است.

در این مراسم از خانواده معظم شهدای ارتشی، رزمندگان و جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی  با حضور فرماندهان  نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان  تجلیل و تقدیر  شد.

از دیگر برنامه های اجرا شده رونمایی از یادمان شهید گمنام کوی سازمانی امام حسن المجتبی (ع) ارتش با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان و تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی در اولین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش بود در حاشیه این برنامه نیز نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس افتتاح شد و تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم مردم شهر خاش دایر میباشد.

 

انتهای پیام/



چاپ خبر