پیشکسوتان دفاع مقدس در خاش تجلیل شدند

کد مطلب: 21248  |  تاريخ: دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸  |  ساعت: ۱۲:۴۵


مسئول پایگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش:

پیشکسوتان دفاع مقدس در خاش تجلیل شدند

«علی سعدی» گفت: با هدف ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و پاسداشت مقام رزمندگان اسلام و شهیدان در هشت سال جنگ تحمیلی نشست تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فائزون، «علی سعدی» مسئول پایگاه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاش اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و پاسداشت مقام رزمندگان اسلام و شهیدان در هشت سال جنگ تحمیلی نشست تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سعدی بیان کرد: شماری از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان جنگ و راویان در این نشست به ذکر خاطراتی از سالهای دشوار جنگ تحمیلی پرداختند.

وی افزود: دفاع مقدس از دوران های پر افتخار در انقلاب اسلامی ایران است که رزمندگان اسلام با رشادتها و جانفشانی های خود در آن دوران برای کشور عزت آفریده‌اند.

«فریبرز نیکبخت» معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش هم گفت: شهیدان و رزمندگان ما در سالهای انقلاب، دوران دفاع مقدس و عرصه مقاومت با شایستگی از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب و اسلام و مرزهای میهن صیانت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور بسیار ارزشمند بوده که مهمترین آنها مقاومت و ایستادگی در مقابل فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان و رسیدن به شکوه و اقتدار و پایداری بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب است.

سرهنگ «عبدالرحمان ساسانیان فرد» فرمانده مرکز آموزش 08 و جناب سرهنگ زرگر از هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی سیستان و بلوچستان و شماری از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از خاش نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

«علیرضا هاشمی فر» معاون فرهنگی سپاه خاش هم گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان ارائه داد و گفت: در ایام گرامی داشت هفته دفاع مقدس افزون بر 100 عنوان برنامه اجرا کردیم که ویژگی برنامه حول محور مردم داری و مردم یاری و بهره گرفتن از ظرفیت های مردمی بود.

انتهای پیام/



چاپ خبر