انقلاب اسلامی ایران مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داد/ رسانه‌های انقلابی در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای ایستادند

کد مطلب: 20228  |  تاريخ: پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸  |  ساعت: ۱۳:۴۷


رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی ایران مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داد/ رسانه‌های انقلابی در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای ایستادند

سردار غلامرضا سلیمانی در نخستین یادواره شهدای رسانه کشور در بابلسر گفت: امروز که با عملیات پیچیده رسانه‌ای دشمن رو به رو هستیم، وظیفه همه رسانه‌های انقلابی است که خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی را برای مردم و نسل جوان بیان کنند.
 

به گزارش فائزون؛ سردار غلامرضا سلیمانی در نخستین یادواره شهدای رسانه کشور در بابلسر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه بزرگ در دوران معاصر بود که پیامدها و دستاوردهای بزرگ و راهبردی را به‌دنبال داشت.

وی سقوط رژیم ستمگر پهلوی را از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: در طول ۴۰ سال تقابل آمریکا با ایران، چیزی جز شکست برای آنها نداشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم پهلوی از لحاظ امنیتی، نظامی و اقتصادی در آمادگی کامل بود، افزود: امام خمینی(ره) با دست خالی و با استفاده از ظرفیت مردمی توانستند رژیم پهلوی را شکست دهد.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون دستاورد‌های راهبردی زیادی داشتیم، تصریح کرد: امروز در یک طرف آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و کشور‌های مرتجع منطقه با توانایی‌های مادی و فناوری قرار دارند و در طرف دیگر، ایران و کشور‌های جبهه مقاومت هستند؛ این‌ها در محاسبه قابل مقایسه نیست، اما می‌بینیم که هرگاه جبهه مقاومت به حرکت درآمده، به پیروزی رسیده است؛ این بدان معناست که مفهوم قدرت در معادلات جهانی تغییر کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه تغییر هندسه قدرت یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: آمریکا در پی جنگ جهانی دوم و بمباران برخی کشور‌ها، گروهی را تشکیل داد که حق وتو داشتند و هندسه جدیدی از قدرت را تشکیل دادند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ساختار این هندسه قدرت متزلل شد و امروز شاهد موفقیت‌های جبهه مقاومت در مقابل آن هستیم.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه راهی که مردم در ۴۰ سال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیمودند، باعث شد دشمنی آمریکا بیش از گذشته شود، باداور شد:  استقرار مردم‌سالاری دینی و ایجاد راهبرد دینی در منطقه باعث شد آمریکا تمام توانایی خود را برای شکست جبهه مقاومت به میدان آورد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه باید بیش از پیش قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که این انقلاب مردمی به همین سادگی میسر نشده است، افزود: رمز پیروزی ما در دوران مبارزه با رژیم پهلوی و دوران دفاع مقدس، یک رمز الهی است که باعث پیروزی ما در مقابل رژیم‌هایی شد که با وجود قدرت زیاد نتوانستند در مقابل همت و اراده محکم مردم کشورمان ایستادگی کنند و در نهایت شکست خوردند.
 
سردار سلیمانی تصریح کرد: یک مکتب دفاعی در کشورمان برگرفته از سبک انقلاب اسلامی داریم که موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس و همینطور باعث پیروزی جبهه مقاومت در منطقه، جهان و مقابل داعش شد.
 
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی پایان هندسه قدرت بود، گفت: قدرت آمریکایی‌ها دیگر قابل بکاریگری نیست آنها قدرت را به میدان می‌آوردند اما به میدان آوردن یک قدرت وسیع و بزرگ در یک پهنه گسترده به گستردگی منطقه غرب آسیا هیچ دستاوردی برای آنها به دنبال ندارد بلکه در هر صحنه‌ای که نیرو گسترش می‌دهند دچار عدم موفقیت شده و با شکست مواجه می‌شوند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه شکست، خفت و خواری آمریکایی‌ها محصول انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدای عزیز است، ادامه داد: شهدای رسانه در این میان نقش موثر، اساسی و راهبردی دارند و این عظمت را باید برای نسل جوان تبییین کنیم.
 
سردار سلیمانی افزود: رسانه‌های انقلابی در مقابل هجمه رسانه‌ای ایستادند و به برکت خون شهدا حقایق انقلاب اسلامی را در جهان منتشر می‌کنند.
 
وی با اعلام اینکه امروز انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در جهان شناخته شده است، خاطرنشان کرد: امروز تدابیر مقام معظم رهبری به واسطه رسانه‌های انقلابی مورد توجه همه ملت‌های جهان قرار دارد که این یک دستاورد است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه رسانه‌ها وظیفه دارند در کنار رسانه‌های انقلابی ذات پلید کشورهای استعمارگر را برای مردم روشن کنند، اظهار کرد: امروز که با عملیات پیچیده رسانه‌ای دشمن رو به رو هستیم، وظیفه همه رسانه‌های انقلابی است که خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی را برای مردم و نسل جوان بیان کنند.
 
سردار سلیمانی با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند، در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی، جهان اسلام شاهد دستاور‌های بزرگی خواهد بود که بزرگتر و با عظمت‌تر از دستاورد‌های ۴۰ سال اول است.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران دنبال جنگ نبود، ادامه داد: امروز ملت ایران در جهان ملتی توانمند، پیروز و سربلند است، امروز ایران در مؤلفه قدرت سیاسی، فرهنگی، علم و فناوری و مؤلفه اقتصادی و دفاعی دارای توانایی‌های راهبردی زیادی است. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام راحل با مدیریتی که داشتند، توانستند چالش بزرگ جنگ را مدیریت و آن را به یک فرصت تبدیل کنند، گفت: جنگ تحمیلی برای ما به دفاع مقدس تبدیل شد.
وی گفت: اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بیینم که این حیله‌ها و مکر‌ها همیشه جزء برنامه‌های کشور‌های اروپایی بوده است؛ در جنگ ایران و روسیه، انعقاد قرارداد‌های گلستان و ترکمنچای که موجب جدایی بخش‌های زیادی از ایران شد، با حیله و مکر کشور انگلستان صورت گرفت.

سردار سلیمانی اظهار کرد: امنیت ایران با دلار به دست نیامد بلکه این امنیت که در دنیا مثال‌زدنی است در بستر خون شهدا و رهبری‌های امام و رهبری به دست آمد. 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کلام معروف امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، خاطرنشان کرد: این یک شعار نبوده، بلکه یک راه برای ملت ایران و کشور‌های منطقه برای خارج شدن از سلطه آمریکا بوده است.

انتهای پیام/


چاپ خبر