به زانو افتادن قلدران عالم مقابل انسان های راسخ و انقلابی ایران/ مسیر شهدا و چرخه انقلاب نباید کمرنگ شود

کد مطلب: 17158  |  تاريخ: سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷  |  ساعت: ۱۲:۳۲


در یادواره شهدای شهرستان سراوان مطرح شد؛

به زانو افتادن قلدران عالم مقابل انسان های راسخ و انقلابی ایران/ مسیر شهدا و چرخه انقلاب نباید کمرنگ شود

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به دسیسه های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب، گفت: نباید گذاشت که سرعت چرخه انقلاب کم و مسیر شهدا کمرنگ شود.
به گزارش فائزون؛ یادواره شهدای شهرستان سراوان با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، دادستان، مسئولین و جمعی از خانواده شهدا در سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر شهرستان صبح امروز سه شنبه ۱۶ بهمن برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام فجر فاطمی، گفت: امید است به خوبی بتوانیم از ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا پاسداشت و پاسداری کنیم.
 
وی با توجه به اینکه خداوند متعال جایگاه ویژه ای را برای شهدا در نظر گرفته است، افزود:  برکات مجاهدت در راه خداوند متعال و قرار گرفتن در مسیر شهدا نیز مشخص است.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: برای ادامه دار بودن راه و رسالت شهدا و محقق شدن آرمان های شهدا باید مانند انسان های مجاهد باشیم که هستی را در کف دست قرار دادند و مقابل زورگویان عالم ایستادگی کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: چهل سال قبل خداوند متعال ظرفیت، نگاه و کلام حق را در وجود امام خمینی (ره) دید و افرادی که دارای فطرتی بیدار و وجود پاک بودند با همراهی و همگامی با امام در مسیر حق گام گذاشتند و پرچم اسلام را برافراشتند.
 
وی تصریح کرد: قلدران دنیا که دست در فساد نیز داشتند، با تمام قدرت آمدند اما مقابل یک گروه انقلابی (ملت ایران) که انسان های راسخ و خداجو بودند، به زانو و ذلت افتاد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به چهل سال ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران، یادآور شد: دشمنان هر روز در حال طراحی توطئه و در حال به کارگیری ابزارهای مختلف برای خارج شدن ملت ایران  از مسیر عزتمندی و انقلاب هستند، اما ملت ایران تا به امروز با سرعت و‌ قدرت پیش رفته است.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری در پایان گفت: دشمن در حال دسیسه و‌ کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب برای نا امید کردن ملت ایران است که باید با گفتار و کردار نگذاریم سرعت چرخه انقلاب کم و مسیر شهدا کمرنگ شود.
 
انتهای پیام/الف.د


چاپ خبر