اقتدار و صلابت کشور، مدیون حماسه آفرینی شهیدان است

کد مطلب: 17154  |  تاريخ: دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷  |  ساعت: ۱۲:۱۴


در دیدار با خانواده شهدا مطرح شد

اقتدار و صلابت کشور، مدیون حماسه آفرینی شهیدان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میرجاوه گفت: اقتدار و صلابت کشور، مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است.
 
 

 

 

 

به گزارش فائزون؛‌ همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر، مسئولین شهرستان میرجاوه با حضور در منزل شهید گمشادزهی از همسر و خانواده شهید تجلیل به عمل آوردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میرجاوه در این دیدار با بیان اینکه، شهیدان از همه هستی خود گذشتندو امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، اظهار کرد: امروز اقتدار و صلابت کشور، مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
سرهنگ پاسدار علیرضا زوری افزود: شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.


 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.


 
سرحدی فرماندار میرجاوه نیز بیان کرد: شهدا با نثار جان خویش جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و تکریم خانواده شهیدان وظیفه مسئولین و همه مردم بوده وما مدیون فدا کاری این عزیزان هستیم و تکریم خانواده معظم شهدا  وظیفه ماست زیرا پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن وعزت و بزرگی میهن ما مدیون خون شهداست.


 
انتهای پیام//


چاپ خبر