شهداء دفاع مقدس الگویی برای رزمندگان کشور سوریه شده اند/ابزار دشمن در ایران نفوذی ها هستند

کد مطلب: 17152  |  تاريخ: شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷  |  ساعت: ۱۳:۱۸


در یادواره شهدای روستای میر عنوان شد؛

شهداء دفاع مقدس الگویی برای رزمندگان کشور سوریه شده اند/ابزار دشمن در ایران نفوذی ها هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون گفت: جنگ جدیدی که امروز دشمن با ایران آغاز کرده است ابزار نا مشخصی دارد، که اسلحه آنها نفوذی هایی هستند که در داخل کشور حضور دارند.
به گزارش فائزون؛  یادواره شهدای روستای میر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت، سران طوایف، علما و خانواده شهدا شهرستان هامون در این روستا برگزار شد.

سرهنگ موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون در این مراسم گفت: امروز شهدای شاخص منطقه سیستان همانند شهید میر حسینی الگویی برای رزمندگان اسلام در کشور سوریه شده است.

وی با بیان اینکه می توان امروز هم به مقام شهداء رسید افزود: باید راه شهداء را شناخت و در مسیر آنها قرار گرفت.

سنچولی خاطر نشان کرد: جنگ جدیدی که امروز دشمن با ایران آغاز کرده است ابزار نامشخصی دارد، که اسلحه آنها نفوذی هایی هستند که در داخل کشور حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون عنوان داشت: اگر نتوانیم از عزت و خون شهداء دفاع کنیم، تفاوتی با نفوذهی هایی که راه آمریکا را در پیش گرفته اند نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مردم سیستان پیشینه ای اصیل در راه انقلاب اسلامی دارند بیان داشت: بیش از بیست سال خشکسالی در سیستان باعث نشده است که مردم از آرمان های انقلاب اسلامی فاصله بگیرند که این موضوع یکی از افتخارات ما محسوب می شود.

سنچولی همچنین گفت: حجاب برتر برای مرد رعایت شئونات اسلامی است، برگزاری انواع کنسرت ها در ایران ابزار دشمن محسوب می شود که برخی ها شناختی از آنها ندارد.

وی ادامه داد: دشمن به قدری زیرکانه فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است که باعث می شود بسیاری از افراد از جمله استاد دانشگاه و روحانیون را فاسد گرداند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون با بیان اینکه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد اظهار داشت: آمریکا به بهانه امنیت در عراق و سوریه کشتار بی رحمانه ای در این کشورها آغاز کرد. 

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای روستای میر شهرستان هامون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


چاپ خبر