دیدار از خانواده شهیدان مدافع وطن"روح الله عالی" و"حسین شه بخش" در زاهدان

کد مطلب: 17150  |  تاريخ: شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷  |  ساعت: ۱۰:۲۹


با حضور فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان انجام شد؛

دیدار از خانواده شهیدان مدافع وطن"روح الله عالی" و"حسین شه بخش" در زاهدان

سردار رمضان ابراهیمی آتانی فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی از خانواده شهیدان مدافع وطن دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش فائزون؛ سردار رمضان ابراهیمی آتانی فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در دیدار با خانواده های شهیدان "روح الله عالی" و خانواده شهید "حسین شه بخش" اظهار داشت: مردم ایران قدردانی ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی با تجلیل از صبر ایثار و فداکاری های خانواده معظم شهیدان افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

  وی در ادامه این دیدار اشاره داشت: خانواده های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز فرزندان ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وی در ادامه بیان داشت: این خانواده‌ها در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و  اعتلای کلمه الله، اسماعیل های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت ها هستند.
 وی در پایان گفت: دیدار با این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

 

 

 

انتهای پیام/



چاپ خبر