۱۸۰ تابلو شهید در شهرستان زابل نصب شد/ ۹۶۰ شهید سهم سیستان از انقلاب

کد مطلب: 16030  |  تاريخ: دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶  |  ساعت: ۰۹:۰۷


رئیس بنیاد شهید زابل:

۱۸۰ تابلو شهید در شهرستان زابل نصب شد/ ۹۶۰ شهید سهم سیستان از انقلاب

رئیس بنیاد شهید زابل گفت: سیستان از ابتدای انقلاب تاکنون ۹۶۰ شهید را تقدیم نظام کرده است که نشان از ولایتمداری مردم این خطه دارد.
به گزارش فائزون؛‌ امیر منصور فیروزی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ عنوان کرد: از دوسال قبل تاکنون ۱۸۰ تابلو از شهیدان گرانقدر منطقه با همکاری دانشگاه ملی، تیپ حضرت علی اکبر(ع)، شهرداریها، دهیاریها و دیگر افراد در زابل نصب شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته با همکاری تعدادی از سازمان‌ها تعداد ۳۵ تابلو با سطح مقطع ۶ متر مربع و ارتفاع پنج متر در حوزه بنیاد شهید زابل با هزینه تقریبی۱۲۰ میلیون تومان ساخته و در ورودیهای شهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

منصوری بیان کرد: نصب تابلوها در آستانه فرا رسیدن دوران بازنشستگی انجام شد تا در پایان دوران خدمت در بنیاد شهید زابل ادای دین به شهدا و خانواده شهدا کرده باشم.

رئیس بنیاد شهید زابل ابراز کرد: ساماندهی گلزار شهدا، برقراری حقوق و مستمری برای خانواده ها اعم از والدین و همسران، بیمه درمانی و تکمیلی، پرداخت وامهای ضروری به طور متغیّر تا حداکثر مبلغ ۲۰ میلیون تومان از جمله خدمات بنیاد شهید به شمار می رود.

وی تصریح کرد: واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی و یا پرداخت یارانه زمین تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان، پرداخت وام مسکن تا مبلغ ۶۰ میلیون تومان در زابل، ارائه هرگونه خدمات رفاهی و تسهیلاتی از طریق معاونت تعاون که در قانون برای ایثارگران تعریف شده، خدمات آموزشی در مدارس و خدمات آموزشی و پرداخت شهریه دانشجوئی در دانشگاههای شهریه بگیر از دیگر خدماتی که بنیاد شهید ارائه می دهد، است.

منصوری تاکید کرد: از دیگر خدمات بنیاد شهید می توان به کلیه امورات پژوهشی در خصوص اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، امورات مشاوره ای و حل اختلاف خانوادگی در همه امور از طریق واحد مددکاری، مشاوره و راه اندازی مرکز مشاوره در بنیاد زابل، اشاره کرد.

رئیس بنیاد شهید زابل خاطر نشان کرد: در طول مدتی که در بنیاد شهید زابل حضور داشتم هر سال دو مرتبه از تمامی خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان دیدار به عمل آمد که با توجه به آمار زیاد زابل این یک کار بسیار سنگین به شمار می رود.

وی اذعان کرد: راه اندازی شرکت خدمات پرستاری و انجام کارهای مربوط به پایش سلامت خانواده ها و موارد پزشکی در منازل از دیگر کارهایی است که در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام
 


چاپ خبر