جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های شهدا در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌ شده است

کد مطلب: 15714  |  تاريخ: شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶  |  ساعت: ۱۱:۵۷


در دیدار با خانواده شهدای میرجاوه مطرح شد؛

جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های شهدا در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌ شده است

به مناسبت ایام الله دهه فجر مسئولین شهرستان میرجاوه با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش فائزون؛ به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، فرمانده سپاه میرجاوه، فرماندار، امام جمعه اهل سنت و جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده شهید درویش ریگی دیدار کردند.

فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه مسئولین است جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های شهدا به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا افتخار بزرگی است.


سرهنگ پاسدار علیرضا کرد افزود: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون خون شهدا و همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.



وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت لازم و ضروری است و خانواده شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

محمد میهنی فرماندار میرجاوه نیز بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء جزء وظایف مهم مسئولین است چراکه این امنیت و عزت مملکت مدیون خون شهدا هستیم،شهدای انقلاب، ادامه دهنده راه شهدای دشت کربلا هستند و این وظیفه همه است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.




انتهای پیام/ش



چاپ خبر