تصاویر دیده نشده از شهید حبیب الله رهدار

کد مطلب: 15687  |  تاريخ: چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶  |  ساعت: ۱۲:۰۵


تصاویر دیده نشده از شهید حبیب الله رهدار

شهید حبیب الله رهدار در سال ۱۳۴۱ در روستای کرمی از توابع بخش شیب آب شهرستان زابل دیده به جهان گشود سرانجام آن دلاور مرد پاکباز در تاریخ ۶۵/۸/۱۱ بر اثر سقوط هواپیمایی سی-۱۳۰ ارتش جمهوری اسلامی در حوالی فروگاه زاهدان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید حبیب الله رهدار در سال 134۱ در روستای کرمی از توابع بخش شیب آب  شهرستان زابل دیده به جهان گشود. دوران تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و پس از اتمام دوره متوسطه در آزمون دانشکده افسری قبول شد و به استخدام ارتش جمهوری اسلامی درآمد. شهید دارای روحیات انقلابی بسیار بالایی بود و به انقلاب اسلامی و امام خمینی عشق می ورزید. خدمت در جمهوری اسلامی را عبادت می دانست و در راه به ثمر رساندن ارزشهای اسلامی فعالیتهای زیادی انجام می داد. او از شیعیان واقعی و مخلصین انقلاب اسلامی بود. اراده ای قوی و مصمم داشت و در میان دوستان و همرزمان به عنوان فردی مومن و متعهد و انقلابی مشهور بود. دوستان و آشنایان وی به وجودش افتخار می کردند.

بخشی از وصیت نامه شهید:

ما به اسلام بدهکار می باشیم و حالا اسلام به ما نیاز دارد و ما باید به هر طریق ممکن از اسلام و امام عزیز حمایت کنیم.

نحوه شهادت ، محل شهادت:

 سرانجام آن دلاور مرد پاکباز در تاریخ 11/8/65 بر اثر سقوط هواپیمایی سی-130 ارتش جمهوری اسلامی در حوالی فروگاه زاهدان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.



چاپ خبر