مقدمات اسکان حدود سه هزار میهمان انجام شده است/ پیشرفت ۷۰ درصدی در اقدامات کمیته تشریفات و مدعوین

کد مطلب: 14887  |  تاريخ: چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶  |  ساعت: ۰۷:۴۶


مسئول کمیته تشریفات و مدعوین کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان:

مقدمات اسکان حدود سه هزار میهمان انجام شده است/ پیشرفت ۷۰ درصدی در اقدامات کمیته تشریفات و مدعوین

مسئول کمیته تشریفات و مدعوین کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۷۰ درصدی اقدامات کمیته تشریفات و مدعوین خبر داد.

سرهنگ حسین شهدادی در گفت و گو با خبرنگار فائزون ضمن تشریح عمده اقدامات کمیته تشریفات و مدعوین اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان در بهمن ماه سال جاری در مرکز استان برگزار شود برخی اقدامات بر عهده این کمیته نهاده شده است.

وی افزود: طی جلساتی که با دبیرکنگره گرفته شد بحث اسکان و دعوت بر عهده این کمیته قرار داده شد که در راستای شرح وظایفی که تعریف شده این کمیته جلسات متعددی را با زیر مجموعه ها و بویژه رده های قشری گرفته است.

سرهنگ شهدادی بیان داشت: با توجه به اینکه چهار اجلاسیه قبل از اجلاسیه نهایی پیشرو است و قرار است در هر اجلاسیه حدود 5 هزار میهمان حضور داشته باشند برنامه ریزی های  لازم برای این تعداد میهمان انجام شده است و برای حداقل 3 هزار میهمان محل اسکان پیش بینی شده است و هماهنگی ها با ادارات کل و استانداری استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: طی ابلاغیه ای که استانداری سیستان و بلوچستان به تمامی ادارات ارسال کرده است مقرر شد؛  تمام ادارات و سازمانها و دانشگاهها مهمانسرا ها و مهمان پذیرها را در اختیار این کمیته جهت بهره برداری قرار دهند و تا کنون مقدمات اسکان حدود 3 هزار میهمان انجام شده است.

مسئول کمیته تشریفات و مدعوین در پایان از پیشرفت 70 درصدی اقدامات کمیته تشریفات و مدعوین خبر داد و گفت: برای استقبال میهمانان خارج از استان نیز تیم هایی تشکیل داده شده است تا در بحث اسکان و انتقال و پذیرایی میهمانان فعال باشند.

 

انتهای پیام

 



چاپ خبر