فائزون|شهید حسین نارویی قلعه نو

شهید حسین نارویی قلعه نو

فائزون شهید حسین نارویی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: خواهرم سعی کن تو هم نیز مانند او فاطمه زهرا باشی.

نام:حسین

نام خانوادگی:نارویی قلعه نو

نام پدر:کجلول

محل تولد:زابل

تاریخ تولد:۱۳۴۸/۴/۱

تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۰/۳۰

محل شهادت:خرمشهر

تحصیلات:دوم متوسطه

کدخبر : 4197 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۶|۱۳:۳۴

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید حسین نارویی  عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

ایمان به خدا و معاد داشته باشید.

اگر این انقلاب اسلامی نبود اسلام در ایران هم نبود.

براي یک رزمنده علاوه بر ایمان به خداوند متعال و یقین به جهان آخـرت، وجـود اخـلاص در روح و جان و اعمال او، از شرایط لازم و ضروري است.

اگر دعاي خیر پدر و مادر همراه فرزند نباشد، شهادت نیز شهادت واقعی نیست.

خواهرم سعی کن تو هم نیز مانند او فاطمه زهرا باشی.

پیامبران الهی و مردان حق و امامان راستین بهترین الگو، راهنما و راه گشاي براي انسانهایند.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام امت خمینی کبیر و سلام بر شـهیدان اسـلام و درود بـر شـما امـت قهرمـان و مسلمان ایران و سلام بر شما خانوادة گرامیم پس از عرض سلام امیدوارم که پـس از رفـتن این بندة حقیر و خطاکار فرزند گناه کارتان که به هیچ وجـه بـراي شـما کـاري کـه شایـسته خدمات گران بارتان باشد. انجام ندادم وجود مبارک تان را هیچگونه کسالتی عارض نگـردد و امید دارم که پس از رفتن من مرا حلال نمایید و از طرف مـن از کلیـه دوسـتان و آشـنایان حلالیت بطلبید، که سخت محتاج به دعاي ایشانم که براي یک رزمنده مسلمان علاوه بـر ایمان به خداوند متعال و یقین به جهان آخرت وجود اخلاص در روح و جـان و اعمـال او از شرایط لازم و ضروري است. زیرا ممکن است یک رزمنده ایمان به خـدا و معـاد داشـته باشد ولی آن اخلاص و صداقت لازم را در وجودش نداشته باشد و لازمه اینها دعاي خیـر پدر و مادر است که اگر همراه فرزند نباشد، انگار که هیچ است و شـهادتش نیـز شـهادت واقعی نیست و من خوشحالم که مرا درك میکنید و میدانید که رفتن من هـدف و غـایتی لااقل از نظر خودم عالی است و از طـرف مـن از بـرادرم معـذرت خـواهی کنیـد و طلـب 3 آمرزش مرا از او بخواهید که به نصایح عزیز او ارج ننهادهام و از من به او ایـنگونـه پیـام است که راه مرا ادامه دهد و قدر این انقلاب را بداند که اگر این انقلاب اسلامی نبود اسلام در ایران هم نبود. و از من به تو اي خواهرم اینگونه پیام است که حفظ حجـاب تـو ماننـد  فاطمه(س) باشد که مرا هم حجاب اوست چـون در تـاریخ بـشریت مـردان بـسیار بزرگ و با فضیلتی چشم به جهان گشودند، که هر یک به عالی ترین مرحلـه کمـال و رشـد رسیدند و بهترین الگو راهنما و راه گشا بـراي انـسانهـا در کـشاکش زنـدگی و در فـراز و نشیب روزگار بودند که پیامبران الهی و مردان حق و امامان راستین از این گـروه مـی باشـند اما در گروه زنان کمتر به چنین نمونه هایی برخورد میکنیم که از هر نظـر سرمـشق و الگـو باشند که شمار آنان از انگـشتان دسـت نیـز کمتـر اسـت و شـاید هـر یـک نفـر و آن هـم فاطمه(س) است. سعی کن که تو نیز مانند او باشی در مورد محل دفنم هر جا که مادرمان بخواهد مرا به خاك بسپارید. در مورد اینکه چه کسی از من قرض میخواهد نمیدانم. اما هر کس گفت به او بدهید و تنها یک چاقو دارم که آن را نیز به عنوان یادگار نگاه دارید که با آن من آرزوها داشتم و همانطور که برادرم گفت و نوشت که به بالاي طاقچه نیز است.

زنـــدگی خـــاطره اي بـــیش نیــــست                    اولـــش رنـــج و آخـــرش مـــردن

«خدایا تو به من خوب زندگی کردن را بیاموز خوب مردن را خود خـواهم آموخـت» . رفتن سر مزار یادتان نرود.

«والسلام»

التماس دعا

ارسال نظر






captcha
ارسال